Monday, January 28, 2013

Jõuluvaheaeg

Hei. 

Pole kaua aega oma blogisse enda tegemistest kirjutanud. Vahepeal on mööda suutnud minna koolivaheaeg, Portugali reis ja palju, palju muud. 

Alustan jõuludest: Jõulud möödusid vaikselt ja pere keskselt. Sõime kõhud üleliia täis(nagu alati) ja siis jagasime kätte kingitused. Mina sain ühe mõnusalt suure saunalina, mugava koti, millega saab asju kaasas tassida ja mitmekorruselise ehetekarbi.
Vanaaastaõhtu veetsime me koos alumiste naabritega pauku tehes. See on juba nagu traditsioon, seda koos nendega teha. Loomulikult nautisime ka teiste inimeste ilutulestikku ja soovisime kõigile möödujatele head uut aastat.
Uuel aastal läks kõik rahulikult. Käisin ilusasti trennis ja suhtlesin aktiivselt sõpradega.

Mul oli ka sünnipäev. 7.jaanuaril, aga oma õnneks sõitsin ma oma sünnipäeval Portugali
. Me olime seal esmaspäevast reedeni. See oli väga huvitav ja ainukordne kogemus. Juba lennukiga sõit oli huvitav, sest see oli minu jaoks esmakordne. Portugalist saime me kõik kindlast eluks ajaks sõpru ja ma olin väga õnnelik, et me just sinna läksime.
Pildil on Atlandi ookean, mille ääres me Portugalis käisime ja linnake nimega Nazare.

No comments:

Post a Comment